torsdag 12 juli 2012

Mina Älsklingar!

Nu när det bara är fem veckor kvar till operation har jag börjat kolla igenom min garderob. Har några klänningar som jag älskar men som jag inte kommer kunna ha sen som jag bestämt mig för att sälja. Jag har bara använt dem nån gång var och jag minns varje tillfälle. Som den här


Den är från H&Ms Garden Collection och jag hade den en jul.


Även denna skönheten är från Garden Collection och jag hade den på Titti & Bennys bröllop. Två personer som har gjort GBP på samma ställe som jag ska.


Denna lilla skönheten, är med från Garden Collection, hade jag den första midsommaraftonen jag firade med Jennys familj. Tror det va Jasons första midsommar men är inte riktigt hundra. Den första i Harplinge ivarjefall.


Denna skönheten hade jag den födelsedagen som firades hos Lars & Marie då Malin med va me.


Den här härligt burriga hade jag när Lars fyllde 25 o han kom med mammsen, pappsen, sin fru o lilla Thea på besök. Den har en otroligt härlig tyngd i sig o är assnygg till bikerboots som är så moderna.


Men det e bättre att de går vidare till någon som uppskattar dem som jag gjort. Kan ju köpa nya sen som jag kan ha. Finns en liten pärla som jag inte kommer sälja som jag haft på några dop o bröllop. Den är för fin o har för många minnen. Den är rätt liten i storleken med så den får hänga kvar.

TJING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar