måndag 9 juli 2012

Lampa

Det finns en lampa som jag tycker är helt underbar. Den ser härligt rustik ut och är ändå fin för formen ger en en känsla av kristallkrona fast det är av trä.


Den finns att köpa på Shades of Light. De har helt underbara lampor över lag men denna är fantastisk. Men så är det en Amerikansk sida så lampan finns ju självklart inte i Sverige.



Men man är ju inte den som e den. Funderar på att man kanske skulle göra en själv.

Det som jag kan tänka mig behövs är någon form av sån här



Och nån liten ring att ha högst upp.

Sen behövs en massa såna här i olika storlekar.


De går ju att måla om man vill.

Jag tänker mig att i mitten behövs en form av stav med en liten platta med hål i. Går ju att borra själv o sen måla och dekorera med nån knopp eller nåt.

Sen kan man ju pimpa den med nån sån här som det ha gjort på bilden












Med en bra limpistol är det ju bara fantasin som kan sätta gränser.

Det här kommer defenitivt bli ett projekt i sommar.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar