tisdag 10 juli 2012

Spaningar på Maxi

Jag har ju tänkt göra egna tavlor som de här





Jag tycker det är så snyggt men kommer ha två turkosa nyanser och två lila och ha dem på rad.



Vet att Maxi har billiga ramar och hittade dessa.



Tänkte ha de stora men dessa små är ju supersöta med. Har foton uppe på Thea, Jessie, Viktor o Benjamin men inte på Moa, Liv o Elsa än. Dessa små skulle vara perfekta.

Men tillbaka till tavlorna. Jag tänkte mig de näststörsta tror jag. Eftersom jag ska ha fyra på rad tror jag det blir bäst. Jag har 3D tejp som gör att det blir lite distans, om det får plats under glaset, som ger lite effekt men behöver köpa en sådan häringa liten sak


Den översta har större ring än den nedersta o får se när jag handlar vilken jag ska ta. Vill inte ha hjärtan.

Detta kommer bli superbra har jag på känn.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar