torsdag 19 juli 2012

De Senaste Dagarna

Har varit hektiska men otroligt roliga. I tisdags åkte jag hem till Lars & Marie för att sova över. Jag tog med mig min nagelackslåda och ungarna blev helt galna o skulle ha alla färger på alla naglar men ack så söta de var.



Thea hade på sig sin fina prinsesskläning och Elsa hade på sig sin prinsesskjol ett tag med så vi kunde dansa på riktigt.
Det blev en massa bad och stojjande och självklart skulle Ebba vara med på sin kant o få lite kel.

På morgonen kom Thea o skulle ligga bredvid mig i sängen och vakna. Så söt hon är. Elsa lekte med Lars i sin spjälsäng. Så det ska va.

Sen bar det av hemmåt för att möta upp systeryster och henne yngsta. De sov ju hos mig. Liv satt så coolt i sin vagn med benen i kors.
Vi lunchade på stan o sen gick vi hem till mig för o leka lite i lekparken innan det bar hem till Moa o fira henne.





Det fanns massa skoj där.

Idag innan de åkte hem så gick vi ner till stan så Livan kunde få sin andra frukost. Då fick vi en liten söt besökare.



Livan ligger här helt slut efter att ha sprungit maraton på cafet medans jag o Camilla hejjade på.


Efter det gick vi till biblioteket o vi hann precis in innan det började regna och där va asmysigt. Har inte spanat in barndelen ordentligt.







Tyckte det va så fint att kärlekspar hängt hänglås på bron. Värsta romantiska. Vissa va tom graverade. Undrar hur det kommer sig att folk började med det..



Efter att Stella sovit en stund på min mage tog hon itu med julpappret efter Livs försenade julklapp. Hon va mycke nöjd med resultatet.

Imorgon ska vi öva teater. Ska bli otroligt skojsigt. Tankarna kommer definitivt vara hos Barbro och hennes familj. Må hon vila i frid.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar