onsdag 30 maj 2012

Onsdag

Idag är det onsdag om jag inte missminner mig. Tanten från arbetsförmedlingen ringde som hon skulle. Dock me tråkiga nyheter. Företaget har inte tid med nån praktikant men kanske till hösten för det brukar vara mindre att göra då.

Snart om nån timme kommer mammsen me Thea o Elsa för lite lek i sandlådan idag igen. Lars o Marie ska skriva mer papper. Är så glad för deras skull o det syntes verkligen hur glada de var över det. Det är ett jättefint hus även om allt är gammalt men de har hela livet till att ordna det.

Det verkar gå framåt för byggarna här utanför. det låter en massa om dem. Ska spana in dem lite när jag är ute o se hur långt de verkligen har kommit. Om de börja sätta dit räcken på nån balkong än. De ska ju vara klara nästa vecka är det ju tänkt. Längtar!

Va inne på IKEAs hemsida för en stund sen o blev kär. De har utökat PSserien med bla den här underbara skapelsen


Vill så ha den men den som väntar på nåt gott sägs det. Lampan som syns i hörnet är såå cool o skulle verkligen passa i ett sovrum eller flickrum. Dock inte här.

Jag är lite inne på att skala bort saker från lägenheten. Brukar först slänga in allt för o känna av vilket som passar för att sen ta bort sak efter sak. Kommer bli så mycke lättare när jag kan ställa ut balkongmöblerna igen. Längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar