fredag 25 maj 2012

H&M

Det är en butik jag älskar o även har börjat med stora storlekar på allvar så jag kunde inte låta bli att spana in lite bikinis o baddräkter o lite smått o gått.
Jag köpte den här för några dagar sen som jag tänkte ha speciellt efter operationen men som jag redan har tjuvstartat lite med


Jag är helt kär. Provade först den i rosarött men den va genomskinlig vilket jag inte är ute efter men är nu glad för det. Inget ont som inte har nåt gått med sig. 

Shoppade även loss på ett par skor o det blev dessa. Helt perfekt i denna värmen. Funderar på om jag kan göra ett litet undantag o ha dessa i helgen då jag ska stå i Norre Katts park o sälja biljetter. Har en känsla av att de kommer bli varmt o svettigt. 

Men åter till ämnet badkläder. Vill hitta en bikini som jag känner mig bekväm i o som inte magen dallrar i för mycke. Va inne på baddräkt men det e ju så tråkigt! Hittade ivarjefall dessa som jag tycker om



Får nog bli bikinin om den finns kvar. Gillar att den är hög om magen o att det är lite 50-tals skurning på den. Baddräkten är inte så hemsk heller men inte riktigt va jag e ute efter. Vill ju känna mig sexig trotts dallret.

Kunde inte låta bli att spana på kläder o blev helt kär i dessa oranga byxorna


Tycker hela outfiten skriker sofistikerad sommar så jag får väl vinna på lotto så jag har råd.
Skorna är även dom jättefina





Även i blått. Älskar ju blått. Fast jag måste erkänna att jag är helt galet förälskad i de här under

De är så härligt somriga. Nej nu måste jag hålla tag i mina shoppingfingrar och göra något annat. Detta går inte för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar