torsdag 24 maj 2012

Ballerina & Singoalla

Jag har ju bestämt att den 1 juni så ska jag äta sunt i förberedelse till operationen. Jag behöver "bara" gå ner 4 kilo till den men självklart siktar jag på mer. Alltid bra med lite rivstart. Så nu testar jag saker som jag vill ha gjort innan o äter saker för sista gången. Säger hej då helt enkelt o försöker få mig så mentalt inställd på det hela som det bara går. Det är ett redskap, inte en lösning.

Så till det som rubriken handlar om, jag va ju bara tvungen att testa denna


Tyckte det läs asgott så jag köpte den o satte mig i soffan o tog första tuggan. Den va vedervärdig!! Gick inte att äta alls! Så otroligt besviken. 

Idag när jag gick in på Hemköp en snabbis när jag gjorde ärenden på stan såg jag denna 


Jag tänkte att de kan ju inte göra så fel två gånger o nej, denna är riktigt god. Dock är det inget som slår originalen 



De e ju bara så bäst. 

Sitter nu o kollar på eurivision o undrar.. fanns det indianer i Nederländerna.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar