måndag 14 maj 2012

Måndagstankar

Det har gått otroligt lång tid sen jag skrev senast och jag är mycke väl medveten om det. Men man får väl se det som så, jag har gjort mycke annat. Jag har blivit klar med min utbildning, börjat öva teater och helt enkelt bara njutning. Jag har en stor sak till på gång som jag får reda på imorgon om det blir av eller inte. Blir det de så kommer mitt liv ändras drastiskt och jag hoppas det. Är inte nöjd med det som det är nu och det värsta e att det inte är nån annans fel än mitt eget.

Nu, när jag inte har så mycke att göra, så funderar jag på att ta upp körkortet igen. Jag har ju inte så mycke kvar o denna gången ska jag inte kugga på uppkörningen! Har pratat med en körskola o beroende på vad som händer i Lund imorgon så får vi se vad som händer. Hade gärna hälsat på syster som bor i Malmö men det hinns inte. Ska på möte på onsdagen direkt på morgonen.
  Jag är så nervös inför imorgon att jag inte kan sova på nätterna. Missade totalt att vi skulle vara utanför turistbyrån i söndags o jag har så dåligt samvete o skäms nåt fruktansvärt. Jag såg verkligen fram mot det o att "gå in" kläderna o känna in sig i rollen. Just det ja. I år har jag en roll. Är helt överlycklig för det. Den heter Skvallerbytta. Jenny är Skvallra och Andre är Skvaller. Vi tre är en liten grupp som skvallrar om de andra o jag längtar efter att få fördjupa mig i den me Jenny o Andre o luska ut vilka figurer vi är. Hur vi beter oss. O jag måste ha lösfläta. Det kommer bli en utmaning att gömma mitt röda hår under den lilla mössan men samtidigt roligt. Jag får verkligen klä ut mig. Det ska bli så roligt alltsammans o jag blir så glad när jag tänker på det. Jag har varit nervös över mina utbrott (mail) o att folk ska vara arga på mig men de har tagit imot mig med öppna armar o det känns skönt.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar