torsdag 17 maj 2012

Idag

Idag har jag myst i soffan men blev snabbt rastlös så jag har även dammat för typ 5 gången denna veckan me min älskade dammvippa


Det är den bästa dammvippa jag varit med om och jag har använt många. 

Jag har även planterat nya frön. Mina andra vissnade. Råkade glömma vattna dem :( men men. Sånt e livet. Får ju inte tillträde på balkongen förrän v 23 så jag hade ju inte kunnat plantera ut dem ändå nu. 

Imorgon så ska jag till körskolan o boka körlektioner. Ska bli hur kul som helst. Hoppas de har tider redan nästa vecka. 
Efter det ska jag öva teater. Det ska bli så kul att öva i kläder och verkligen kunna känna in mig i rollen. Det blir så mycke verkligare då. Ska försöka få någon att ta bild på mig så att ni får se hur jag ser ut i mina kläder. Är så sexig så haha. Tänkte även sova hos mammsen o pappsen då vi kommer öva till 21 på kvällen. Ska bli hur mysigt som helst. Sen e det pang på det på lördag igen. På söndag är det sångrep o vi ska få öva sånger med våra duktiga musikanter. Det ska bli otroligt roligt. Känns som att hela helgen kommer bli otroligt rolig när jag tänker efter. Ser fram mot det jättemycke o Jenny kommer ner till repen o ska sen komma hem till mig en snabbis på lördag. Typ 5 min eller så men alltid nåt. 

Sen på söndagen kommer hända något kul. Hittade på blocket en skrivare för 200 kr! Den ska jag titta på me pappsen. Vågar inte åka hem till en helt främmande man bara sådär haha. Men det är en färgskrivare och det är allt jag behöver typ. Den behöver inte va värsta nya saken sålänge den funkar. Har ju fortfarande min tjocktv kvar o den funkar. Fick den när jag va typ 12 om ja minns rätt.. då e den.. 16 år i år.. shit. Men den funkar finfint. Piper ibland o tar lite tid att starta o fjärrisen har vissa knappar som inte funkar o rasslar lite när jag skakar på den. Älskar min tv. Min dator är på sitt 3 år o den funkar me fint trotts vissa missöden som tappad i golvet och råkat radera paint o kalkylatorn. Tydligen nåt jag är lite unik på att lyckats göra utan att veta hur haha. Den skulle dock behöva en dejt med en klåfingrig stackare som kan syna den i sömmarna. Mobiler är nog det som bytas oftast.. Jag har ju en tendens till att tappa saker men de bytas bara när de är trasiga. Jaha här kom helt plötsligt mina värderingar om slit o släng haha. 

Känner mig faktiskt väldigt glad idag. Har några projekt på gång som jag inte kan vänta med att få börja med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar