måndag 14 maj 2012

Nervös

Jag är nervös till tusen.om ca tio min ska jag börja göra mig iordning för att sen ta bussen ner till stan o sen traska till tåget. Stella är lekfull idag o springer runt hela lägenheten. Hon verkar inte känna av min nervositet. O jag är skittrött. Har inte sovit ett dugg bra. Känns lite som att dagen kan ju bara bli bättre. Får hålla fast vid det. Har åtminstonne fått i mig frukost o det e alltid nåt. Får se om jag får ner lunchen sen. Kanske skulle äta den på tåget så blir det inte precis innan. Tänk att när man e nervös så fokuserar man lätt på sådana små saker istället för det hela stora. Jag gör det ivarjefall. Det är lättare än att tänka på det andra.

Nej nu e det dags att ta djupa andetag o ta mig igenom dagen. Detta kommer gå finemang. Prima. Exelence.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar