onsdag 14 mars 2012

Yey

Idag har jag varit riktigt duktig i skolan så jag blir överstolt över mig själv. Jag har gjort ett prov i svettsning så jag ska börja på uppgift 5. Sen har jag bara 6 kvar.. Jag har ÄVEN gjort 4 prov på datorn. Känner mig helnöjd och är nu klart med proven som heter A. Alltså första delen av IW testet som man kan få diplom i. Jag vill ta i alla delar, b o c me, så jag har lite pluggning framför mig. Får se hur långt jag kommer. Känner mig verkligen på topp idag. Va precis som att alla dåliga känningar o bassilusker o skit åkte ur mig igår morse så jag har ny energi o känner mig skälaglad. Kanske har lite me solen o göra med. Ska försöka hitta min skinnjacka o se om den är i livet. Hoppas det.
  Kirrade även presenten till Jenny o den är tom bättre än jag hoppades på. Måste dock hålla tyst nu så jag inte råkar försäga mig.
  Åkte till stan efter skolan för o köpa en av de gröna topparna jag hittade på internet. Tror ni inte att, jag me min vanliga tur, de är slutsålda! där stod jag och fick böra fundera ut en ny plan. Men, när jag precis skulle gå så hittade jag en blus för 100 kr, kostat 249, som både jag o mammsen spanat på. Det är en sån där som jag ser ut som ett tält i men den är lite genomskinlig så jag tänkte det får gå. Det är rätt färg ivarjefall o jag ser ju ut som jag gör o kan knappast dölja det. Men, i min iver glömde jag bort att köpa vin så likt förbanna måste jag in till city imorgon igen.

Spanade in en av mina favoritbloggar nyss Hooked on Houses. Det kan ju knappast undgått någon att jag älskar hus o självklart följer jag en husblogg. Hon har precis bloggat om detta underbara lilla hus. Vadå en dröm.





Jag har ju en liten tini tiny dröm om att ha ett litet hus på landet där jag kan ha sommargrisar och 3 hönor o 1 tupp o värsta trädgårdslandet och vara lite självförsörjande på det viset. Denna inredningen skulle passa perfekt för det. Helt underbart.

Nu ska jag värma ärtsoppa. Det ska bli mumsigt.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar