tisdag 13 mars 2012

H&M i all dess bemärkelse

Eftersom det inte blev nån fönsterchopping me mammsen idag så har jag spanat in H&Ms sida.. igen.. Hittade en massa fint. Tänkte mig en grön topp så den matchar mina örhängen som jag bara avgudar


Det är gröna ögon på dem. Kanske lite långsöt men jag gillar den lite smaragdgröna mörka färgen o eftersom jag till min lycka har pengar kvar från presentkortet jag fick som tack för att jag hjälp Lars o Marie flyttstäda så tänkte jag att här ska jag unna mig en snygg. Hittade dessa



Sen kunde jag ju inte låta bli att spana in smyckena o skorna o hittade en massa fina saker. Inte så dyra heller o som skulle bli fabulous i sommar.












Sen spanade jag in klänningarna. Hittade en massa fint som skulle passa mamma. Har lite ideer till hennes födelsedag nu. När hon o jag va på H&M Eurostop för några månader sen fick jag henne till att prova en klänning i lite den här modellen och hon såg fantastisk ut. Dock är hon så fruktansvärd osäker på o köpa kläder så jag fick henne inte till att köpa den. Men de två fantastiska jackorna, den ena använder hon till fint o den andra flachar hon runt me på stan, fick jag henne till att köpa. Tycker hon ska ha fina klänningar så nu mamma, får du veta nästan va du får ;) 







BTW känner jag mig mycke bättre. Har inte behövt besöka toaletten på det viset sen 8 imorse så jag ska till skolan imorgon. Är så taggad så jag funderar på att kanske hoppa över teorin jag har på eftermiddagen o köra svets hela dagen. Jag får se hur det känns. O jag tänker inte lyssna på det örat om att jag skulle blivit smittad av Thea o Elsa när vi hade disco i fredags. O de säger ju att man ska vänta 24 timmar o imorgon kl 8 på morgonen så har det ju gått 24 timmar.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar