söndag 18 mars 2012

Helgens bravader

Jag säger bara ojojoj vilket avslut på denna veckan!

Åkte efter skolan o handlade o där, helt bara sådär, mötte jag pappa, Lars o Sagan. De hade varit på tippen o lämnat av grejjer. Askul tyckte jag att bara stöta på dem. Så jag fick skjuts hem o som tack gav jag dem chokladbollar jag köpt. Delicatos är nämligen laktosfria!
Sen va det bara att göra sig iordning kvickt som ögat för jag skulle ju ha hem folk. Blev inte riktigt som planerat men det blev toppen ändå. Kände att inget kan förstöra denna kväll.
Vi tog taxi till B&B o hoppade av precis utanför. Lite sån däringa smålyx som e kul.
Där nere stötte jag på en väldans massa gamla kompisar. Så otroligt kul o det va många som kom för att se Robin spela. Jag hittade min lillebror o hans chef o jag bjöd dem på wiskey. Träffade Robins föräldrar en sväng. Sen, efter många om o men, satte bandet igång o waow! De lät så mycke bättre än på myspace. Går inte att jämföra. Låtarna där ger dem inte rättvisa. Lars, chefen o jag stod precis framför Robin o hejjade på honom. Han va grym. Sen märkte jag att sångare va otroligt söt. Sådär så hjärtat lite smälter. Kommer säkert inte träffa han igen men men. Alltid kul.
  Efter de spelat klart, o vi ropat in dem, så köpte jag en t-shirt o skiva. Måste ju sponsra lite. O då kommer sångaren o räcker mig en skiva till. Haha det gjorde defenitivt min kväll. Så nu har jag två skivor! Fett nice.
  Efter det åkte chefen hem så Lars, jag o en annan gammal kompis gick till Bond för o skaka lite rumpa. Vart mina vänner tog vägen innan dess vet jag icke men återsåg några på Bond o det va kul. De missade dock en asbra spelning. Haha their loss.
  Sen mötte vi upp Marie, Lotta o Anna utanför B&B innan vi gick hem. Jag o Anna tog taxi efter jag köpt nattamat. Vi bor nästan bredvid varandra. Men av nån anledning glömde Marie bort att vi sagt hejdå o ville att jag skulle komma till McDonalds bums. Jag låg i sängen o typ jaja Marie, det blir säkert bra.
Jag somnade med ett leende på läpparna.






Jag är tyvärr ingen bra fotograf när jag druckit lite, fotat med mobilen o de vägrade stå stilla så detta är resultatet. Gillar att Robin matchade sitt pannband med gitarren.

Jag vaknade upp lördagen i ett väldigt krassligt tillstånd. Jag mådde som jag förtjänade kan man säga o va inte ett dugg glad. Fick i mig en liten risifrutti, lite vatten o en huvudvärkstablett o sen va det dags att sova igen. Startade inte datorn förrän 16 o tvn 14. Hade ingen som helst ork. Vid 17 eller 18 tiden åkte jag me mamma o pappa o handla. Kan säga att jag kom väldigt fort fram till att jag ville ha sallad till kvällsmat o Maxi har en så göttans god självplocksdisk. Fick även tag i en hårfärg så nu sitter jag me den i håret. Ska bli intressant det här. Ser typ ut såhär nu i håret


Det ska bli intressant o se om det blir någon förändring. Jag såg den här färgen på reklam o blev kär direkt


Dock hade inte Maxi den men hade en annan me Loreal som hette samma siffra, 74, så jag tog den istället.



Nu ska jag skölja ur färgen.

Over and Out


PS. Fick mess från min bror. Angels Down är inte samma band som på maskeraden. Det va bara Robin som va samma. Angels Down bildades 2010. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar