lördag 24 mars 2012

SKOR

När jag pluggade igår tog jag småpauser för att inte trötta ut mig totalt. Hade ju fortfarande feber. Så jag googlade skor. Som alla vet är jag galen i skor. Hade jag haft råd hade jag nog ägt en halv skoaffär vid det här laget och suttit på golvet vaggandes fram o tillbaka medans jag viskade "my precious". Men nu är jag inte rik så jag får nöja mig med bilder. Och vilka skor det finns sen! Här kommer ett axplock av många jag hittade. Bilderna kommer från bloggar oftast som lånat dem från andra. Ni vet en kedjereaktion.





















Och denna lilla skopresentation avslutar jag ju självklart med skornas skor


Rubinskorna från Trollkarlen från Oz. Skulle inte säga nej till att äga ett par glittriga, röda skor.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar