söndag 25 mars 2012

Dimonds are a Girls best friend!

Såg på aftonbladet att det har gjort en ring i ren diamant! Alltså inget annat! Galet tänker jag men kul. Alltid kul att folk hittar något som utmanar.
  Det ska ha tagits ett år att färdigställa den från det här


Till det här


Ska jag va ärlig tycker jag att den är rätt ful. Påminner om de ringarna i plast som va moderna för ett par år sen. Den ska tydligen vara värd ca 150 miljoner dollar. Det är galet. Tycker nästan den borde ställas ut på museum men då blir den väl stulen. För vem kan väl önska sig en sådan här?!

Ligger just nu i soffan o snorar och väntar på att pappa ska komma. Vi ska röjja mer hos mammsen o pappsen idag. Vet inte om jag riktigt är up to it men men. Det får göras. Bara att ta tabletter o näsdroppar. Har inte känt av feber idag heller vilket jag är mäkta glad över. Kollar igenom en serie som heter 10th Kingdom. Den är asmysig!


O hon systern till den blonda i Jims värld är med o spelar ena huvudrollen. Det är en vacker kvinna.


Hon ser riktigt sådär sagolik ut. Fast i Jims så är hon mest en rolig syster. Älskar den serien.


Tyckte denna bilden va helt underbar. Såhär ska mina framtida julkort se ut. Fast med bara mig framför då. O Stella om hon lyckas våga sig fram.

Nu är det bäst jag börjar göra mig iordning för att fara hem till far o mor. Det är mycke som ska rensas idag me. Huga.

Ovet and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar