tisdag 13 mars 2012

BLÄ!

Min dag började så bra imorse. Va inte alltför trött o taggad inför skolan. Hade hela 5 min över innan jag skulle gå till bussen så jag tänkte, varför inte ta den sista laxbiten på ett digestivekex. Det skulle jag inte ha gjort. Stod o väntade på bussen när jag kände hur magen började röra på sig på ett oroväckande vis. Han precis in till toaletten. Skulle nog inte tagit den sista laxbiten. Har spytt som en alika till för ca 20 min sen. Då, när jag ska ringa och prata med min lärare, märker jag att alla nr som inte är sparade på simkortet är borta! jag får inte tag på honom eller nån som går utbildningen. Jag försöker googla men hittar inget nr. Nu försöker jag me facebook. Hoppas på bättre lycka där. Kan säga att jag inte är nöjd med dagen. Inte ett dugg. Jag som skulle träffa mamma efter skolan för o gå på stan. Kan jag ju glömma nu.

Over and Out from a very UNhappy girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar