torsdag 15 mars 2012

Torsdag e här

o fredag närmar sig med stormsteg. Ska ju ha hem lite folk imorgon för o sen en gammal klasskamrats band som spelar på B&B. Jag hörde dem första gången för några år sen när min lillebror Lars hade maskerad med några kompisar.


Det va en maskerad som hette duga. Jag va då tillsammans med mitt ex o vi va super Mario och Donatello. Ni kan ju gissa vem som va vem me tanke på att jag är liten o tjock haha.
  Men tillbaka till min gamla klasskamrats band. Det heter Angels Down och har hållt på några år. Jag hittar ingen bra bild på bandet men hittade denna på min gamla klasskamrat


Han heter så mycke som Robin Pålsson och kommer från Harplinge. Vi gick årskurs 1-9 ihop. Det va tider det och både han o hans storebror har alltid varit intresserad av musik och är rena musikgenier. Vill ni lyssna på nån låt de gjort kan ni göra det här AngelsDown. Det är en myspacesida som öppnas och där har de tre låtar. De har gjort bättre låtar men det är en liten teaser.

Skolan idag har varit toppen. Förutom att jag nu lärt mig att väckarklockan på mobilen nollställs vid en systemuppdatering. Som tur va jobbade mamma natt och var villig att köra mig till skolan. Annars hade det tagit mycke längre tid att ta sig dit.
  Jag har nu börjat svetsa i rostfritt. Det är jättekul. Dock är inte gasen lika kul men det e sånt man får ta. Imorgon blir det teori hela dagen för det e fredag. Sen ska jag skynda mig till systemet o sen hem för att göra iordning mitt hem för party. Märker hur jag återkommer till det hela tiden men älskar att se band live. Det ger en sån känsla.

Måste berätta att jag blev lite sur när jag spanade i mitt kylskåp för o se hur många ägg jag hade. Jag trodde jag hade tre. Då blir det ett till frukost och två till pannkakor. Men icke sa nicke, jag hade bara två. Så det blir inga pannkakor utan det får bli korv lindat me bacon o stuvade makaroner. Jag som va så sugen på pannkakor me lingon.Får bli i helgen. Är även sugen på tacos. Det va evigheter sen. Tror jag ska se om korven har tinat för jag e hungrig.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar