fredag 23 mars 2012

Whats your number?

Den filmen alltså. Helt underbar en sån häringa sjuk fredagskväll med nysningar som skulle kunna puffa omkull en gris hus om de va gjort i halm.


Sen att värsta hunken e me NAKEN me bara en yttepytteliten handduk är ju inte ett så litet plus! Shit han slår Brad Pitt med såna hästlängder att de inte ens är på samma karta, planet för den delen.



Skulle inte säga nej till att ta ett bett av det där äpplet me.

Kände att efter förra inlägget som blev rätt allvarligt och sorgligt så behövdes det lättas upp lite.

Såg precis en bild på fb på Linda och Annelie. De ska på erotikmässa och jag kan inte följa me för att jag e sjuk o jag e så avis på dem. De har säkert jättekul, med rätta. Önskar bara jag kunde va me. Nu kommer den lilla ledsna läppen fram. Jag får ha roligt nästa helg istället. Med eller utan de små trynen.

Nu ska jag se film nummer två o smaska i mig nutella o tycka allmänt synd om mig själv. Drick en cider för mig me babes

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar