tisdag 20 augusti 2013

Spegel spegel på väggen där.

Jag vill ju ha två runda speglar i vardagsrummet på varsin sida om ena fönstret, det ovanför soffan. Men det är så svårt att hitta vackra speglar i Sverige! Det närmsta jag vill ha som jag hittat är från Zara Home för 519 kr st och de är 60cm/d.


Den är underbar och skulle passa perfekt till ljusblå tapet. Dock är den lite dyr när man vill ha två och den som jag hittat som liknar den mest är denna från Rusta för 199 kr och även den 60cm/d.


Men den är tyvärr inte ens i samma klass. Den ser så mycket billigare ut. Letandet fortsätter.
Det jag igentligen skulle vilja ha är två solspeglar


Men de är så svåra att hitta i Sverige. Vi är så tråkiga på det viset! Hittar den på massor av amerikanska och kanadensiska sidor men inte på nån svensk. Så det får nog bli den från Zara. Den är fin den med.

Tjing

PS. Den och flera andra finns på Ebay men då kostar de några tusen.. Kanske är värt det för o få den man vill ha samtidigt som det är mycket pengar för en spegel... DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar