måndag 12 augusti 2013

- - -

Har inte mycket att säga nuförtiden känns det som. Eller mer typ sen jag började med tabletterna. De gör mig sjukt illamående men Erik säger att de hjälper och jag själv känner det med. När han kom hem med digestive idag istället för mariekex blev jag inte ens upprörd! Hade jag inte tuggat tabletter hade jag gått i taket och lite allt möjligt. Så det får vara värt det. För de funkar ju. Och vad jag läst i olika forum så mår man bara dåligt de första perioderna så det kommer gå över. Hoppas jag. Förhoppningsvis. Vet dock inte om jag är glad över att jag inte kan spy eller ej. Men ska man lyssna på vad andra personer har för erfarenheter ska illamåendet va ungefär samma som när man är gravid och då går det inte över när man spyr. Har dock inte varit gravidillamående och om det känns såhär ser jag inte fram mot det.

Nu ska jag vara lite mer ynklig i soffan för nu kom Erik in. Han är en ängel men jag tror han har baktankar, han vill inte att jag slutar ta medicinen utan att jag ska härda ut.


Nu ska jag mysa ner mig i hans knä med Siw vid fötterna. Om hon vill samarbeta då.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar