torsdag 11 oktober 2012

Torsdagstankar

Jag mår mycke bättre idag, peppar peppar. Ingen feber, tempen e tillbaka på 36.5, som verkar va min nya temp efter operationen, o jag har kunnat andas genom näsan hela natten. Det är ett plus, peppar peppar.

Funderar lite om helgen som kommer bli AWSOME! Borde kanske fixa jordgubbarna idag. Ska färga Jennys hår imorgon o även göra bottnarna o på lördag ska jag sätta ihop tårtan o sen är det fest me teatergänget. På söndag är det mitt första rep med Gnistan-gänget. Det ska bli otroligt kul! Är sjukt nyfiken på i vilka scener jag ska springa fram o tillbaka. O är sjukt nyfiken på alla människor jag aldrig mött förr. Det kommer verkligen bli en intressant helg. Kanske borde läsa lite manus fast jag aldrig brukar göra det.

Tjing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar