torsdag 25 oktober 2012

Massa kul.

Jag kände att igår blev det lite för deppigt. Jag är ju inte deppig alls igentligen. Är ju bara min ekonomiska situation som är depprimerande. Det gäller att skilja på det. Så att jag inte blir deppig på riktigt. Så idag har jag en massa kul inplanerat.
Först ska jag träffa en kompis o inhandla byxor. Mina trillar av mig o det är inte riktigt roligt. Eller jo. Men ändå. Vill ju ha nåt på underkroppen o inte gå me rumpan bar.
Sen ikväll så är det quiz på Fox and Anchor som gäller. Tänkte faktiskt lyxa till det o äta där. Ska bara prata med dem först. Har ju laktosintolerans och det där med mängden mat att tänka på o tänkte att jag ringer dem först så blir det inte massa krångel med servitrisen.
Men det kommer bli askul! Det va längesen jag va på musikquiz nu o ni som känner mig vet hur mycke jag gillar spel o lekar.


Om jag nångång ska ha en bar så ska den typ se ut såhär. Älskar barer som har lite engelskt stuk över sig.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar