torsdag 20 december 2012

Innan Juletider.

Såhär innan juletider känns det rätt bra. Fick besked idag att jag kommit in på alla kurser på Komvux jag sökt. Matte A, Svenska C, Engelska C och etik o livsfrågor. Känns jätteskönt. Nu ska jag bara få klartecken från CSN med att jag får pengar. I helgen ska jag provjobba för ett jobb och det ska bli riktigt kul. För en gångs skull känns det som jag har lite flyt. Just det ja. Förkylningen som varit i över 3 veckor är snart borta! Jag är överlycklig! Har inte haft feber sen i fredags, tror jag det va, o känner inget som påminner om det heller. Asaskönt.
Viktminskningen stannade upp undertiden jag varit sjuk o jag har haft min vecka men nu har jag gått ner ett kilo till. Ligger alltså på -21 och det är så skönt. Kan knappt tro gamla bilder att det är jag. Denna bilden tog jag idag i H&Ms provrum.


Det är en 42 och den sitter perfekt! O det är inget elastiskt i tyget alls. Ångrar nu att jag inte köpte den för klänningen till nyår är alldeles för stor upptäckte jag idag. 


Det är ingen bra bild men den bästa förebilden jag har. Med kläder på. Har ju några där jag står i bikini som jag visat innan. Jag är rätt nöjd om jag får säga det själv och det är inte så mycket kvar nu.

Livet är ljust idag!

Tjing

1 kommentar: