söndag 17 november 2013

Planering, planering, planering.

Jag har planerat ett fullt schema för nästa vecka eftersom jag är gräsänkling. Jag hade även en massa planerat för idag men så kom min kvinnliga vecka igår/idag så SMÄRTA! Denna dagen har med andra ord fått planeras om. Så istället för tupperwareparty så blir det sy klart de lila gardinerna (har dragit mig för det då tyget inte är riktigt syvänligt) och skissa på pepparkakshuset.


Har jag tur hinner jag även börja på julgransmattan jag är så kär i. Har hittat lite gamla lakan på övervåningen som jag tänkte använda mig av. Har fått låna svärmors julgransmatta som jag tänkt rita av, ska dock göra min lite större då den ska täcka julgransfoten. O så ska jag ju ha mitt tåg runt istället för julklappar. Kommer bli megafint!



Jag hade tänkt ha min helvit men är sugen på att lägga in band som de gjort på den nedersta bilden. Får se hur jag gör.. Men fint tror jag det blir. Lite som ett berg med en gran på och som ett tåg åker runt. Gubben är dock övertygad om att Siw kommer äta upp tåget men det är inte jag. Skälla lite på det kanske men inte äta. Vi får se vem som får rätt.



Nu ska jag ge mig på den förgrömmade gardinerna så de kommer ur vägen nångång!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar