måndag 18 november 2013

Julklappar.

Det här med julklappar. Jag älskar att inhandla dem, spendera en massa penningar gillar väl de flesta skulle jag tro. Men sen är frågan, hur mycket ska man spendera? Jag är mycket för billiga saker som ser dyra ut och som verkligen passar personen. Och i år tycker jag att jag träffat rätt. Funderar tom att ha rim detta året. Det är en tradition som jag saknar, om jag ens varit med om det. Men åter till julklapparna. Som sagt, jag gillar dem billiga, jag gillar GeKås men en annan butik som är lite mer runt hörnet (istället för 45 mins färdväg är den ca 35) som heter Rusta. De har börjat fixa till sig! Hittade dessa små goingarna på hemsidan.












Nu har jag inte köpt något av detta så få inga förhoppningar men jag skulle kunna ha gjort. Jag menar kolla mattan, o ljushållarna o spegeln! De är underbara och inte dyra! De är så att en student skulle ha råd med dem. Lätt.



Detta är då julsaker. Av någon anledning köper man inte julsaker fick jag veta när jag var liten men dessa två är så fina. Tror jag ska åka o kolla på dem när studiebidraget kommit. Renar, behöver jag säga mer? O jag hoppas träden är lika vackra i verkligheten.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar