torsdag 19 september 2013

Vardagsrummsbordet.

För den som är intresserad av inredning (jag) är detta en stor fråga. För den som inte är det (Erik) är det skit samma. Men för mig betyder det mycket.
Jag försöker få ihop våra olika stilar och det går väl sådär. Ibland ok. Idag kändes det som en dag där det gick ok. Har bara lite svårt för hur jag ska placera det.

Ska jag ha det såhär?


Där jag har ljuslyktorna på böckerna, snäckan direkt på glasbrickan och en liten blomboll?
Eller ska jag ha som ovan men en boll på pinne?

Eller ska jag ha det såhär?


Byta plats på snäckan och ljuslyktorna. Det känns lite bättre faktiskt. Tror jag. Och att ha bollen på pinnen. Så jag har det som på sista bilden just nu. Ska se vad gubben tycker när han kommer in från att ha bankat på en dörr. Ska även se om jag hittar någon bättre kruka på GeKås när jag ska dit på lördag förmiddag. Böckerna, brickan och snäckan är jag definitivt nöjd med. Får se om jag är nöjd med ljuslyktorna när jag fått dit en bättre kruka.

Jag vet, stora problem när barn svälter och tvätten behöver hängas upp. Ni ska vara glada att jag inte diskuterar med mig själv om olivoljan ska stå bakom, bredvid eller framför balmsamvinägern.

Tjing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar