tisdag 7 februari 2012

Titanic 2 Jack is back

Idag fick jag höra på fikan något otroligt. Det har gjort en Titanic 2!! Jag minns att det spekulerades i det när numera ettan kom ut men avfärdade det som rykten. Så fel man kan ha! Måste se denna!


Det är helt galet. Dock fejk enligt vissa. Jag måste se om jag kan hitta den.
Det finns en annan Titanic 2 men den har inget som helst att göra med första filmen. Den verkar faktiskt bra o den ska jag se.

Måste berätta lite om söndagen. Peter kom o hämtade mig vid tjugo i två o sen bar det av o möta Pontus. Maggan fick för sig att vi inte kunde komma tomhänta så vi åkte inom Eurostop för att köpa kakor. Sen bar det av till Linda. Jag tjatade hål i öronen på Pontus men han överlevde. Hoppas jag.
Vi följde efter Peters bil eftersom de hade gps o därmed kunde visa vägen. Yeah right! Först svängde vi av vid en gård. Det va fel. Sen va vi påväg in på en gårdsplan, även det va fel gård så helt plötsligt tvärnitar Peter, då hade de hittat rätt gård. Bara det att det va IS på vägen så jag o Pontus va påväg rakt ut i backen. Linda har sett oss o kommer glatt ut. Det vi fick veta va att det skulle bli kakor, vi skulle ha me termobyxor o när jag pratade i telefon me Linda så sa hon att det handlade om en motorhuv. Både jag o Pontus blev lite skrajja. Men det visade sig att huven var omgjord till kälke o att de har en fyrhjuling. Wiihooo tänkte jag som e farträdd men skam den som ger sig. Kan ju inte verka feg framför de andra. Så efter fikan, som blev värsta berget me våran me, så drog vi på oss alla paltor o gick ut i kylan. Så får de inte igång den! Fast för mig gjorde det inget. Jag konverserade me hästarna istället o hade trevlig. Till o me Maggan klappade dem som tydligen ska va hästrädd. Blev lyckat ändå. Efter det gick vi in igen o käkade mer kakor. Lindag barn blev helt sockertokiga o spelade spel me Peter till han blev helt andfådd.
Det va en rolig dag o jag somnade gott i sängen.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar