söndag 5 februari 2012

Söndag

Så Jacob, nu uppdaterar jag bloggen o väntar inte några veckor. Han hade väldiga åsikter igår om att de flestas bloggar börjar med "förlåt att jag inte hunnit skriva" eller liknande.

Igår va jag hemma hos Jennys föräldrar för lite födelsedagsmys. Fick se Jenny i florsockerkrig med sin syster Malin, Jacob tjura över presenten jag gett till Jason (är sjukt besviken på Maxis utbud av musikintrument, men det kommer en jul om några månader), smaka Hans goa mat o tjöta skit me Ingegerd. Även tycka lite synd om Offer för att han inte får gå ut (han har varit i slagsmål. Offer är en katt) o även kelat me Sixten o Cosmos (två andra katter)

Medans familjen stökade så låg jag o Jacob i en varsin soffa o väntade på att vi skulle kunna assistera. Kände att det va nog bättre att vara ur vägen än i vägen. Vi diskuterade hur de ska renovera sitt kök. Jacob har en bra ideer. Är helt förvånad (läs med ironi)



Nu idag ska jag iväg på fika hos Linda. Börjar undra vart det hela kommer sluta då hon bett oss ta me termobyxor. Börjar nästan bli lite rädd me andra ord. Intressant ska det ivarjefall bli.

Nu måste jag upp på vinden o stöka.. vet ju inte vart jag lagt byxorna me extra värme i..

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar