torsdag 1 november 2012

TorsdagsTråk

Ska jag va helt ärlig så är jag så urless på att bara gå hemma. Jag vill göra nåt. Min arbetsförmedlare svarar varken på mail eller i telefon. Men det e väl som vanligt, har han nåt att säga hör han inte av sig förrän dess. Imorgon ska jag ringa till Servera igen för o se hur det gått där.

Försöker fokusera på det som är roligt o det är matlagning och bakning. Jag testar hej vilt o experimerar. Så idag ska det experimenteras med pomme anna ala Moberg. Det är en slags potatispaj som är jättegod och jag hoppas verkligen jag lyckas. Till detta ska jag ha kött som jag slänger ihop i nån gryta tror jag. Men före det ska jag se på Förlorad skönhet- Katies vänner på tv4. Älskar den serien men har tyvärr missat de två första avsnitten. Den handlar om en kvinna, Katie Piper, som en gång va en fotomodell men fick syra slängt i ansiktet.


Före


Efter

Tycker det är så fantastiskt det hon gör och att hon klarar göra det. Jag är helt övertygad om att detta hjälper otroligt många som av någon anledning inte ser ut som andra. O vem har sagt att alla måste se likadana ut?! 

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar